Um…. OK.

Well, I guess you better just…

go on ahead there.

Yup…

The More You Know [Head tilt]

The_more_you_know2

Ruhmember!

If you see a behbeh deer, resist the urge to stuff his ear in your mouf and leaf him alone! His Mom’s are prolly out getting a fresh supply of Lunchables and will be back later. If he’s not there (’cause you took him to the Wildlife Rehabilitation Center) she’s gonna be tewtelly pissed.

The more you know!

Spotted

This message brot to you by the caring Peeps over at Fawn Preservation Central (aka Kat)

Hey, anyone wanna do a "The More You Know" logo for us? I think this could be a re-occurring theme, Kat!

Rule of Cuteness #34: If your tail curls up, it’s cute

"Peewee" pup was adopted to become a full-time companion.

Do you think there was a little sign at the pet adoption place that said: "Best muzzle-pow-sche evar."

I think serhe.

Peewee

Lindsay G., Thanks for adding ANOTHER tail rule.

“Pbbbbbbbfffft”-ing for the first time

Pbbbfffft!

Pbbbbbbbfffft!

PBBBbbbbbfffffffffft!

Pbbbbbbbfffft

Day-old "Balboa" gets his "Pbbbbbbbfffft" on. Thanks Cat R. ;)

Moosday: The Final Word

Thats_all_folks"That’s all Folks!"

[Thanks, Stephanie M.]

<  ^ • ^  >

Moosday: The Conclu-shons

We now conclude our first official Moosday with this camoflauged lil’ Dewd, who’s juuuuuuuuuust about

to

close

his

eyeszzzz

Excellent schnozzlage

Alan B., thanks, we’ll take you up on that.

Moosday: furriest (and stubbornest) of ears alert

Mom cow: Edward, get back here

Edward's gonna git it!

Calf: Nyerhe

Nyerh-erhe

Brother calf: LOL—no seriously, Edward, come on

Stho sthubborn

Calf: Make moi

uh erhe

Mom cow: Edward, get back here or no Gino’s pizza rolls tonight

Don't make me turn this car around

Calf: OK.

Worried about getting tipped later

Katie P., moovahlous!

Moosday: More ridonculousness

Teeny

cow

pic! {obvy out for Sunday stroll]

Cafff

Mark W., what a hoot!

We interupt Moosday to bring you this Pirate Pom

YARRRRRRRRRRRRRRRRR

Shiver me cardboards!

Avast, ye kibbles! [charges]

Ramming speeeeeeeed!

Remember, Tessa H., take the toilet paper tube off when you’re done, and don’t forget Talk Like A Pirate Day is September 19.

Moosday: Another poser

What IS IT with Moosday and all the posers? Look at how ridiculous this is; a paper pup outfit and gallon o’ milk.

Wannabe

[snicker]OK, OK, I gotta give you props for that, Whitney H.