My Very Own Tribble! Thanks, Mom!

I will love him, and lick him, and hold him, and pet him, and call him Spock…


  1. roastpotato says:

    Aww, BFF!

  2. Leilani says:

    Hmmmm–tastes like chicken!

  3. omg – the first ten seconds Mr. Terrier looked more like Mr. Chaplin – those shifty eyes are SO expressive!

    but is he then becoming a Peruvian Terrier and enjoying leecking El Senor Cuy? eep!

  4. I think what makes those shifty eyes even better are his lil’ grey eyebrows :) awwwww…i just hope he doesn’t get a hairball from all that leecking ;)

  5. morethangray says:

    zomg. so cute. though i think the g.p. seems more like a tiberius than a spock ;)

  6. lds7yrs says:

    At the end, they are both looking at the camera, as if to say, “So, what do you expect us to do now?” “Yeah, seriously, What next?”

  7. Ali-Baba says:

    And the doggeh gets all sleepy eyed like, “Whooo boy, one peeg and I’m licked!”

  8. OMG the peeg’s hairdo at 0:34 is hilarious! Sweet little pals.

  9. Rachael says:

    Nikki, if you had a Boston terrier for a stylist you’d understand. :)

    BT’s are such masters of the side-eye glance. ♥♥♥

  10. JohnnyJohnny says:

    Awww, what a good puppy!

  11. Mamabear says:

    Words cannot convey the extreme elation I feel when watching this. Is there something wrong with me? Have I lost it?

  12. Ali-Baba says:

    I think I lost the same thing, MB! It’s a good thing the voices in my head say it’s ok…. ;-)

  13. Rachael says:

    Ummm, no. And yes, Mamabear. Of course you’ve lost it but there is absolutely nothing wrong with you.

    Dr. Rachael

  14. Me too!! A thousand times….

  15. sabrina rose says:

    A very cute couple. Long may they prosper!

  16. First cowleecks, then dog leecks for the little Guinea pig! Cute! :-)

  17. Martha in Washington says:

    Not sure the spit bath is making a difference here.

  18. I will name him George, and I will hug him and pet him and squeeze him.

  19. and cut his little tail off… lol! that’s exactly what I was thinking.

  20. Martha in Washington says:

    Dramatic Guinea Pig at :35 KEELED MEEE!! (Can we get a “dun dun dun”?)

  21. ryjane321 says:

    OMG – I missed it the first time, but I’ve since rewatched it six times. FANTASTIC!

  22. This is all the more adorable because it proves that even the best of Terriers may not be able to resist the charms of a fluffy rodent. Yay! :D

  23. I’ll be the one that says it…….ohhhhhhhhhhhh my, that could’ve ended very badly. >_<
    I love how the pig heard a noise at 0:35…"FOOD?!!!" Awwwwwww piggies <3

  24. I suffer from clinical depression, and do my best to function on a daily basis. Some days, like yesterday and today, it just doesn’t work. So then I come over here, and videos like this are a balm for my soul. Thank you, Cute Overload, for putting a smile on my face. *heart*

  25. Fird Birfle says:

    Here’s another smile, vandersister ! :)

    in re. chronic/ clinical depression: moi, aussi.

  26. Thanks, you guys. I really appreciate it.

  27. ditto. and ditto. yup, and ditto that, too.

  28. Rachael says:

    Hey kiddo, don’t let life wear you down too much. I know where you’re coming from and how difficult it can be. Hang out with this crowd and your soul will be renewed on a daily basis. *hug*

  29. Taste Test….lol What a sweet puppy!

  30. Marie-E says:

    This is the story of old Grand’pa and Peter the grand-son.
    «Come here boy so I can teach you good manners….»
    Love the boston’s eyes! And this curious little thing…

  31. Anncats says:

    be careful and don’t feed that little flluffy any triticale!

  32. On Monday, I introduced my new puppy Charles to my peegs Darla and GeeGee. It went very nicely, although I missed out on the copious licking.

  33. Paula O. says:

    And where are the pictures???? ::drums fingers impatiently::

  34. Heehee, that side-eye at the beginning… “What is it? … No seriously, what is it?” And then at the end, “Well, I tasted it, and I still don’t know what it is.”

  35. Yahooey says:

    Just love the Dramatic Peeg head snap @ :33!

  36. Dogs: “When in doubt, employ friendly licking.”

  37. ZeldaNerd37 says:

    OMG that is so cute! They get along better than one of my dogs…


Get every new post delivered to your Inbox.

Join 18,176 other followers