The password is…

"PROSH!"

Right_there

Holy McSmokes, Thoma T. Thank you, and thanks for the patience. (Thoma sent this way back in December ’05. Yes, the mailbox is HUGE)

Comments

  1. Awe this is so cute. Oh my i got the first comment lol. =D

  2. oh gosh,

    is the little one a bebeh polar bear? :poit:
    looks like a kitteh.
    so much cuter than the Coca-Cola version.

  3. Oh my, look at mamma’s huge-mungus paws! That’s a mamma to be OBEYED.

  4. look at his little foot lifting off the ground!
    reeeeeach!

  5. A classic Rule #7. Plus ear-to-head ratio. Can someone find another so we can have a Trifecta?

  6. I love this picture so much. It is almost as the little bear is gonna climb on the momma using her ear as little hoders =D

  7. So sad to know that soon there will be no more of these beautiful creatures, as the arctic ice continues to melt. So very sad.

  8. Rule #7, peeps. It’s a trifecta.

  9. Trifecta, shmifection… at some point you just gotta go AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Great big bear cublet!

  10. “look at his little foot lifting off the ground!”

    Kati, so right! Next moment–bof feets off the ground, hangin’ from mom’s ear.

  11. I second (post) that AWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!

  12. aw, baby bear is snorgling her momma’s ear. and momma bear is smiling—more proof that animals smile ;)

  13. Mom? Mom? Moooooom? I have a secret that I need to whisper to you. Mom? Mom? Mom? Mom?

  14. Looks like Mama is training the little one well to be her masseuse

  15. How much ya wanna bet once he’s got Mom’s ear, he’ll BURP in it? *LOL*

    –TwoDragons

  16. We need to alert Stephen Colbert. The bears are obviously plotting against us!

  17. Two Sheds Jackson says:

    Skritch, skritch, skritch “Left a bit son, down a bit, yeah that’s it right there – aahhh that’s good scratchin Mowgli.”

  18. Oh this is JUST TOO MUCH.
    I am officially CuteOverloaded.

  19. Awwwww…..
    Applicable rules of cuteness:
    #7: A thing, accompanied by a smaller version of that thing, is always cute
    #15: Small ear to head ratio
    #22: Curl up your paw – the mom’s curling up her paw

  20. Lol, I love Stephen Colbert!

  21. OMG, the caption on this one is just too funny….I’m laughing like an idiot! Very witty – that’s another reason I love this site. :) Oh – and the polar bears are pretty darn cute too.

  22. Charles, Lauri — that’s pronounced “cold-BEAR”.

  23. That is the teeniest, cutest polar bear ever!

  24. Netherland Dwarf rabbit, owner!!♥♥♥♥♥♥♥ says:

    “Um,okay, it’s… uh you’re sooo close… just a smidge to the right…now up ahhh itch relief…Whew! Thank you, sweetie!”

  25. SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

    Iwantitwantitwantitwantitwantitwantit…

  26. OMG!

    ::head explodes and pukes rainbows.::

    I.Love.Polar.Bears.

    I have a stuffed polar bear that my hubby got me at the san diego zoo, and i sleep with him when hubby has to travel.

    Gawd, mama bear has paws like catchers’ mitts. I want one!

  27. *Laughing* at Theo

  28. “Mom, can we go get some ice cream, can we can we can we?”

  29. Sure, Rule 7 gets me every time, but doesn’t it also count for something that bebe bear is standing on ONE foot?

  30. ~Psst, mom!

    ~What, baby bear?

    ~I wuvles you…

  31. I for one welcome this Polar-ization of CO!

  32. I can bearly stand to look at this pic.

    /what?
    //somebody had to do it

  33. That was a grizzly thing to say, mariser.

  34. There is no need to panda to the cheap jokes. Salmon is going to get hurt one day…

  35. Mame, as long as I keep to the proper kod-iak of behavior, I think I’m quite safe.

  36. soo….freakin….CUTE!

  37. Look carefully and enjoy them whil they’re still on the face of this earth.

  38. This is the first picture in a long time to draw a reflexive “Aww!” from me. That little cub is just the definition of adorable!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 14,052 other followers